CHESTIONAR PRIVIND SATISFACŢIA PACIENTULUI/APARȚINĂTOR

  În vederea evaluării serviciilor medicale pe care le oferim în cadrul Spitalului CENTRUL DE ONCOLOGIE EUROCLINIC SRL și a creșterii calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde la următoarele întrebări și de a-l depune în urna special amenajată din cadrul secției.
  Răspundeți la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situația dumneavoastră. În situațiile speciale(pacienți minori sau fără discernământ temporar/constant), chestionarele vor fi completate de către tutore/aparținător legal.
  Nu trebuie să semnați. Acest chestionar este anonim.



2. Elemente de socio-demografie (selectati situaţia care vi se aplică)

    

    

    

    

    

3. Cum ați ajuns să apelați la internare în spitalul nostru(bifati una din variantele de răspuns):






4. Când ați intrat prima dată în această unitate ce impresie v-ați făcut ? Alegeți trei cuvinte care descriu cel mai bine situația din acel moment din unitatea de primire.


5. Situația din unitatea de primire, pe care tocmai ați descris-o, v-a modificat starea de spirit?


6. Sunteti la prima internare sau la o reinternare?


7. În cadrul acestei internări, puteţi spune că:
  P1. Ați fost primit cu amabilitate de la început?

  P2. Ați fost condus la explorări?

  P3. Ati făcut baie la internare?

  P4. Ati fost informat pe intelesul dvs despre boală, tratament, risc operator, prognostic?

  P5 Ati primit la internare, din partea medicului curant informații referitoare la drepturile și obligațiile pacientului în unitatea noastră?


  P6. Ați adus medicamente de acasă?

  P7. Ati avut complicatii post-operatorii?

  P8. Fiolele s-au deschis în fata dvs?

  P9. Ați sesizat orice formă de condiționare a îngrijilor de care ați avut nevoie?

  P10. Ati simtit nevoia să recompensați prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atentie din partea acestora?

8. Apreciaţi pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menţionate mai jos primite de către dvs
  Atitudinea personalului la primire

  Atitudinea personalului pe parcursul șederii dvs. în unitate

  Îngrijirea acordată de medic

  Îngrijirea acordată de asistente

  Îngrijirea acordată de infirmiere

  Îngrijirea post operatorie și ATI

  Calitatea meselor servite

  Calitatea condițiilor de cazare –salon (dotare, facilități)

  Calitatea grupurilor sanitare (băi+WC)

  Curățenia în ansamblu


Ținând cont de toate cele menționate mai sus vă rugăm sa ne spuneți..
  Cât de mulțumit sunteți/ați fost ?

  Dacă ar fi să aveți nevoie de un serviciu medical disponibil in această unitate v-ați intoarce aici?

  Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care știți ca este disponibil aici i-ați recomanda să vină?

După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte? Ce v-a plăcut cel mai mult?



Dar negativ?Ce nu v-a placut?







Notă: Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea Regulament general privind protectia datelor nr. 679/2016